2010. november 1., hétfő

Solo

Régóta terveztem már, de valahogy mindig közbejött valami: vagy időhiány vagy pénz vagy egyéb logisztikai problémák.
Nem akarok sokmindent írni, ez volt az első tátrai szólómászásom, aminek apropóján egy már igen jól ismert utat választottam ki. Az első kötélhossz kötél nélkül (IV) a többit pedig önbiztostva teljesítettem (A1,A2,V+). A szólómászáshoz sok szopás is kapcsolódik, kezdve attól hogy minden hosszt vissza kell ereszkedj majd feljumározz. Ebben a spéci útban ez kiegészült még azzal, hogy a kötélmanőverek megkönnyítése céljából a tetőben csak három köztest akasztottam. Nem akarom foglalni a helyet a sok anyaggal, szóval összedobtam egy kis videót a képekkel és egy személyes kedvenccel. Enjoy it....


High Tatras/PP variant solo (V+,A2) from Peter Ercsey on Vimeo.

Nincsenek megjegyzések: