2011. augusztus 30., kedd

Stanislawsky kémény (400m, VI-) SOLO + Wéber (500m) SOLO

"The circle has come to an end. Go in peace." - Aug 12.én meghalt Giovanni Quirici az Eigeren, a Genfi pilléren. Megtörtént, megtörténhet bárkivel, bármikor - látjuk, egy ilyen volumenű mászóval is - biztosítva, kötéllel, egy alpin sportútban, (V+)-os hosszban, nem idősebb korában solozás közben - mint Bachar. Reboot.... mivel muszáj csinálnunk. Nemde?

7 kor indultam el a beszállástól (jóval nehezebb pakkal mint szerettem volna: bakancs a lejövethez, 30m kötél a villa gerinces ereszkedéshez, beülő) és 8:42 kor a pók tetején voltam. Kicsit féltem, hogy a kelleténél vizesebb lesz a kémény, de szerencsére csak az alsó hosszok voltak azok. Kis kellemetlenség csak a kulcshossz (VI-) után ért. De sebaj.. a Német létra feletti maradék 300-500m pedig olyan volt mint amire számítottam. Törős, szar, és néhol rosszabb mint lent.
Másik  tervem a Korosvold Tanec (3 hossz, VII) nevű művészútamit Álmossal másztunk még a nyár elején. Félnapos programnak pont kitűnő, egyszer szerettem volna megmászni a második hosszt kötéllel, aztán pedig soloba teljesíteni. De mint tudjuk, az idő ilyenkor mindig közbeszól!

A kulcsrész után

A Német Létra felső részein


Nincsenek megjegyzések: