2010. december 4., szombat

Rókahegy + infó + új verzió!


Összedobtam az ígért home made kallert. Pár falrész még hiányzik, ezeket jövőhéten pótolom. A képminőség a PDF formatálás során szétszállt, szóval így nézzétek.:)
Akinek pedig valami kérése,kérdése van az nyugodtan írja meg és azonnal javítom. Ez azért is fontos, mivel nagyrészt emlékezetből csináltam a rajzokat, emiatt lehetnek hibák és elírások.
Remélem jól tudjátok majd használni! Jó mászást!

Megcsináltam a frissített változatot. A hátsó fal még mindig ki van maradva, de a héten ha mindenki úgy akarja kinézek és mostmár pótlom de tényleg.:)
A letöltés jobb oldalt lesz ezentúl elérhető ahova mindig felraom a legfrissebb verziót!

32 megjegyzés:

Kormos Attila írta...

What kind of climber you are?

dara írta...

hu,ez nagyon komoly, alig varom, hogy ujra rokazhassak.

koszi az alapos munkat!

ha szeretned, szivesen segitek jobb minosegu pdf-et osszehozni.

Bogyó Dávid írta...

ejha ez a nitt dolog necces

Unknown írta...

sziasztok, nem tudom leszedni a kallert. van valami trukkje? :) vagy csak mar nincs fent? koszi a segitseget

Ercsey-Orbán Péter írta...

Hey!
Fent van még, vmi nálad lehet probléma. De felrakom más helyre is ahonnan talán lejön.
Üdv

Unknown írta...

koszonom! probalkozom :)

Névtelen írta...

Szia! Nekem sem jön le sajnos. Ha megoldható el tudod küldeni a sipiczki@freemail.hu-ra? Köszi!

Ercsey-Orbán Péter írta...

Szia!
Sajnos iszonyú böhöm az anyag (71,7MB) ezért nem engedi a yahoo, hogy csatoljam a levélhez. (25 MB limit van), de úgylátom a freemail engedi. Na regisztrálok és küldöm!

Hörike írta...

Szia!
Tényleg vmi gond lehet, mert nekem sem jön le se otthon, se a melóhelyen. Illetve úgy néz ki mintha lejönne, de csak 873 KB, és természetesen nem tudja megnyitni...
Ha nem nagy gond elküldöd nekem is emailben? horike@gmail.com
Köszi!!!

Darázs József írta...

Sziasztok.

Nekem se jön le.
Eltudná valaki nekem is küldeni a darazs777@gmail.com -ra.
Előre is köszönöm.

Névtelen írta...

Sziasztok!
Engem is nagyon érdekelne a kaller, de sajnos nem tudom letölteni. Eltudnátok nekem is küldeni a szekeresgabor@gmail.hu (nem elírtam, tényleg hu) címre? Nagyon megköszönném! Gábor

Névtelen írta...

Köszönöm! Szuper! Egy észrevételem van is. Talán tudtuk már róla. A Fragile mellett balra van egy új út.
De tényleg nagyon jó. Köszi
Gábor

Ercsey-Orbán Péter írta...

Igen már tudok róla, de van még pár darab új utacska nomeg a meglepi Dry Tooling pálya a felső udvarban.:D

Unknown írta...

Hello!

Valaki el tudja küldeni a kallert, mert a link halott.
szbeni@gmail.com

Köszi,
Beni

Bogyó Dávid írta...

én is kérem változatlanul ;)

reinerfk írta...

Sajnos nekem sem mükszik, egy szekér sörrel meghálálnám ha valaki elküldené, vagy feltenne egy működő linket...
Üdv..
reinerfk@freemail.hu

Ercsey-Orbán Péter írta...

Heyho! Hamarosan felrakok egy uj kallert, amit elkuldok a fenti emailokra.
Köszi,

Peti

reinerfk írta...

Kedves Péter!

Köszönjük azt a sok időt és energiát, amit a kaller elkészítésére szántál, sokunknak örömet okoztál vele.:)
Köszi és üdv: RF

Névtelen írta...

Kedves Péter!

Köszönjük szépen a kalauzt és nagyon hálás lennék, ha részemre is elküldenéd az anyagot!
astrondal _at_ citromail.hu

Előre is nagyon köszönöm!
Üdv!
Joe

dara írta...

Sziasztok,
feltoltottem a kalauz egy masolatat, mert az itteni letoltes nekem mar nem mukodik.

http://scanguru.hu/rokahegy-kaller/

udv,
Gabor

Gabesz írta...

Nagyon koszi a topot!!!
Legkozelebb mar ezzel megyek.

Nehany eszrevetel a Kis-falhoz:
1. a Twix a Kinai-piactol balra van
2. a Banyarem es a Fragile kozott van meg 2 ut: Haribo es Ordogszeker nevvel, V - V+ koruliek, de emlekezetbol most tobbet nem tudok mondani

Varom a kovetkezo verziot! Koszi elore is!

pokelsky írta...

Sziasztok! Valaki küldje el a kallert vagy egy linket ahonnan le lehet tölteni! Előre is köszi! pokelsky@gmail.com

Ricsi írta...

Sziasztok

Sajnos nekem sem működik a link.
Valaki átdobná nekem is.
Köszönettel
Ricsi

sz.richard@citromail.hu

Gabesz írta...

2 bejegyzessel korabban...:

http://scanguru.hu/rokahegy-kaller/

by dara

pokelsky írta...

Ez a link már akkor sem működött, amikor kommenteltem először és sajnos most sem.

Gabesz írta...

Akkor elnezest, de nekem most is mukodik a link, ahogy az elozo bejegyzesemnel is kiprobaltam a pdf letoltestet is (71,7MB).
Probald meg ezt, hatha:

http://scanguru.hu/rokahegy-kaller/rokahegyjo.pdf

Vagy egy masik bongeszovel.
Ha ugy se megy, szolj es elkuldom.

Jo maszast!
Gabesz

pokelsky írta...

Explorerrel ez a link működik! Nagyon Köszi!

Gabesz írta...

Meg egy update:
A Kis falon az Apriljoy es a Minimax kozott van egy Memphis nevu ut is kb IV+ vagy V-os szintu. A Minimaxszal kozos az elso 3 nitt, majd az athajlast direktbe massza ki.

Névtelen írta...

Szia Peti!

Nincs valami infód a mostanában megnyitott utakról? (Gondolok itt a kis és nagy falra egyaránt)
Üdv, Gábor

Ercsey-Orbán Péter írta...

Milyen utakra vagy kiváncsi? Ami új útról én tudok az a Direkt Bachar (VIII+/IX-) (A bachar melleti nittsor jobbra), a Sárarany (X-) és a kisfal jobb oldalán egy számomra még eléggé beazonosíthatatlan nehézséggel rendelkező út. Valaki szerint VII, de minden bizonnyal ő belekavar vmi környező útba is. Teljesen nyers fokozata szerintem olyan VIII+ körül mozoghat. De lehet csak mi csinálunk valamit rosszul...

Ercsey-Orbán Péter írta...

Egyknt a Budai hegységről készül egy igen részletes és átfogó kalauz Babcsán Gabi jóvoltából. Ott minden megtalálható lesz!

Névtelen írta...

Köszi! Az jó lesz. Remélem hamar elkészül! Üdv, Gábor