2013. augusztus 25., vasárnap

Grand Capucin - Swiss direct

A másnapi program gyanánt a kicsit odébb lévő Capucin volt kiszemelve, rajta az Alex Huber által is szólózott Swiss Direct (VII+). Tervben volt még a balra mellette vezető O sole mio is (VIII-), de mivel elég szarul ment a svájci, ezért letettünk tervünkről.

Hajnali kelés, slószolás, majd gyorsan robogtunk is kiszemelt áldozatunkhoz, ám előbb még egy gleccserhasadékban való intermezzo következett a hirtelen ránktörő gyilkos vihar kivédése végett.

A gyilkos vihar levonulása után megtámadtuk a sziklautat, a kicsit combos 'schrund átmászás után 2 hosszal már a valós útban is másztunk. Ebben az útban mutatkozott meg igazán a repedésmászási hiányunk, ugyanis az első 6a-s hossz is rendesen "beszopatott" mindkettőnket. Először én adtam fel, utána pedig Bálint kényszerült egy másik repedésrendszerben kikerülni az eredetit. De legalább felharcolta magát! Itt lehet ilyet! A mászott méterek számával csökkent a motivációm és lelkesedésem is, így a vidámpark jellegű hevederes átlibbenésen az áthajlóban (ezt ajánlom mindenkinek aki arra jár!), valamint a 'kiánullázott' kulcshossz után gyorsan a csúcson találtuk magunkat! Thx Balint!
Ezek után már csak egy 400 méteres ereszkedés, lemászás és pár órás gyaloglás következett mielőtt éjfélre visszaértünk volna a sátrakhoz.

Tomcsi írta...

Grat! Baromi jók a képek! Visszavágyok!

Héjja Bálint írta...

Huber is kimászott abból a repedésből, pont ott ahol én is :)